A Napi Gazdaság cikke

Laczkó arra számít, hogy ha ez nem is könnyen, de lemorzsolódás nélkül megtörténik. Ennek érdekében a rádió egy masszív, 100-120 millió forint értékű kampányba kezdett. A piac jelenleg kedvez a Juventusnak, Budapesten jelenleg nincs konkurens csatorna, miközben a piac a frekvenciapályázatnak köszönhetően tovább rendeződött − tette hozzá Laczkó.
(A Juventus Rádió által korábban használt budapesti 89,5 MHz frekvenciát elnyerő Prodo Voice Stúdió Műsorszolgáltató Zrt. még nem indult el, ahogyan a Klubrádió 95,3 MHz-ét elnyerő Autórádió Műsorszolgáltató Kft. sem jelentkezett még, miközben a Rádió1 − amely eddig a 103,9 MHz-en szólt, a Juventus átállásával párhuzamosan elhallgatott).

Laczkó szerint azért sem okozhat gondot az átállás, mert a rádiónak − szemben a később megjelenőkkel − nem kell új brandet felépítenie, a 23 éveset viszi tovább. Bár a közönség átcsábítása nem, a hirdetőké okozhat kisebb fejtörést, de Laczkó abban bízik, hogy ez nem tart hosszú ideig. Az ügyvezető szerint a hirdetőknek nem lenne okuk kivárni.

Közben a Klubrádió, amelynek február 8-án jár le a már többször hosszabbított frekvenciahasználati engedélye, a folytatásra készül − mondta Arató András, a Klubrádió Zrt. vezérigazgatója. De még ezt megelőzően, február 6-án lesz egy bírósági tárgyalás, mivel a rádió keresetet nyújtott be a Médiatanács határozata ellen, a Klubrádió szerint ugyanis a nyertesként kihirdetett Autórádió ajánlata sem alaki, sem tartalmi szempontból nem volt megfelelő. A közigazgatási perben harminc napon belül döntenie kell a bírónak, s ez a jövő szerdán lejár. A Médiatanács kötelezhető egy új határozat meghozatalára, ami után a második helyezett Klubrádió lehet a nyertes, de az is elérhető a bíróságon, hogy új pályázat induljon.