A parlament honlapján olvasható őszi adóscsomagban az szerepel, hogy a reklámadó kulcsa 2019. július 1-től 2023. december 31-ig nulla százalék marad. A törvényjavaslatot Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes nyújtotta be.
A Magyar Reklámszövetség kedden azzal kéréssel fordult a kormányhoz, hogy hosszabbítsák meg a reklámadó január 1-jéig tartó felfüggesztését a kialakult gazdasági válság miatt. Azzal érveltek, hogy a reklám- és médiaipar érti, hogy a magyar költségvetés nehéz helyzetben van, de a szakma egyhangú véleménye szerint a reklámadó visszavezetése a gazdasági stabilizáció és a növekedés ellen hatna. Szerintük az adónem a jelenlegi súlyos energiaválsággal terhelt, erősen gyengülő makrogazdasági környezetben megroppanthatja az amúgy is csökkenő teljesítményt felmutató reklámipart.
A kormány a tavaszi bejelentése szerint eredetileg 15 milliárd forint bevételt várt 2023-ra a médiacégek reklámbevételeinek megadóztatásából.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb

Döbbenetes nyomon a német titkosszolgálat: oroszok állnak az iszlamista terrortámadások mögött?

Valami nem stimmel, rengeteg ember tűnt el a boltokból

Száj- és körömfájás: ellopták a fertőzött telepről a fertőtlenítő szivattyút

Szijjártó Péter helyettese szerint Kína mostantól figyelembe veszi a magyar korlátokat

Mini-Dubaj hoppon maradt befektetői bombaüzletet kötöttek az Adrián

Legnagyobb ellenfele rárúgta az ajtót Trumpra

Megszólalt a rendőrség az iskolákat ért tömeges bombafenyegetésről: itt tart a nyomozás

Nagy pánik a tőzsdéken, de már látszik hova menekülnek a profik

Felboríthatják a sakktáblát a nagyok, az Egyesült Államok akár perifériára is szorulhat
