A társaság keddi tájékoztatása szerint a Regio adja a belföldi forgalom csaknem negyedét, a játékkereskedő cég forgalma 7,1 százalékkal nőtt tavaly az előző évhez képest, az árbevétel elérte a 10,5 milliárd forintot.
A játékpiac forgalma tavaly is decemberben tetőzött, az éves bevétel negyedét a karácsonyi ajándéknak szánt játékok tették ki. (Iskolákban tanítanák, mi a fake news.)
A közlemény szerint a Regio tavaly mintegy 6,5 millió játékot adott el. Egyre többen választották az online beszerzést, a webes értékesítés átlagon felül, mintegy 30 százalékkal nőtt. A hagyományos bolti vásárlások átlagosan 6000, az online megrendelések pedig 7700 forintosak voltak. A legnépszerűbbek az építőkészletek, a társas- és kártyajátékok, valamint a kreatív és fejlesztő játékok voltak.
A kft.-t 1990-ben családi vállalkozásként alapították, 100 százalékban magyar tulajdonú, mintegy 450 munkavállalót foglalkoztat. Országszerte 34 játékboltja van.