Péntek reggel egy fővárosi kormányablakban arról tájékoztatták munkatársunkat, hogy fennakadások vannak az ügyintézőhelyeken. Bár ott központi hibát említettek, a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. arról tájékoztatta lapunkat a cikk megjelenése után, hogy "a NISZ felügyeleti rendszerekben a megkeresésre vonatkozó riasztás nem volt, az említett szakrendszerek működésében fennakadás nincs."
A kormanyablak.hu oldalon szerepel egy felirat - "Tisztelt Látogató! Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a weboldalon a feladatkörök és az ügykörök feltöltése jelenleg frissítés alatt áll" szöveg nincs", azonban a hivatal arról tájékoztatott, hogy ez nem péntek reggel jelent meg, hanem hónapok óta ott van.
Ráadásul nincs is köze a szolgáltatásokhoz, ez csak a feladatkörök menüpontra vonatkozik, amely csak egy felsorolás. Minden más funkció és menüpont (például az időpontfoglalás, a kereső) elérhető és működik.
Vagyis nem volt országos fennakadás, ahogy az korábban a cikkben tévesen szerepelt.