A tavalyi évhez képest az idén 13 százalékkal emelkedtek az átlagos kosárértékek, ami azt jelenti, hogy online jellemzően 13 ezer forintért, áruházban pedig 9200 forintért vásárolnak játékot a magyar családok az ünnep előtti 1-2 hétben – derül ki a Regio Játékkereskedelmi Kft. saját értékesítési adatain alapuló friss kutatásából.
A legnépszerűbb meglepetések a kreatív-, szabadtéri- és társasjátékok, de a top 10-ben továbbra is szerepel a Lego, a plüssök, az autók, a járművek és a babajátékok is.
Rendeződtek az ellátási láncok, normalizálódtak a szállítási költségek, ezért nem volt szükséges komoly áremelést végrehajtani.
A legtöbb gyermek idén olcsó ajándékot kap
A játékkereskedelmi cég gyermeket nevelők körében márciusban végzett online kutatásából az is kiderül, hogy
- a legtöbb gyermek idén édességet (77 százalék)
- és játékot (73 százalék) kap húsvétra,
- de sokan kapnak mesekönyvet (46 százalék)
- vagy kifestőt (33 százalék) is.
A húsvét a játékpiac második legforgalmasabb időszaka, amikor a Regio Játék teljes éves árbevételének 5-6 százaléka teljesül mindössze 1-2 hét alatt.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság
Elképesztő luxusban él Putyinnál a bukott diktátor
Áll a bál a Shellnél: benzin helyett többen vízzel tankoltak az M7-esen
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV