Gyakran mondják, hogy egy autó már akkor veszíteni kezd az értékéből, amikor elhagyja a telephelyet. Az autóiparban pedig mindenki nagy figyelemmel kíséri ezt a bizonyos értékcsökkenést – írja a CNBC.
A Covid-19 járvány mint annyi mindent, a feje tetejére állította a használt autók piacát is, leginkább azzal, hogy az ellátási láncok korlátozottsága miatt jóval kevesebb autó került a kereskedésekbe, mint békeidőben.
„A használt járművek árai körülbelül két éven át valóban emelkedtek" – mondta Alex Yurchenko, a Black Book és a Motor vezető adattudósának vezetője.
Az eredmény: az autók három év elteltével körülbelül 10 százalékkal többet tartanak meg az értékükből, mint a járvány idején. Az iparági elemzők szerint ez valószínűleg így is marad.
Az amerikai autók átlagéletkora az utakon 2021-ben 12 év volt.
Átalakul a világrend: a kínai autó az új Volkswagen?
Az előrejelzések szerint a következő öt-tíz évben alapvetően a kínaiak diktálhatják a tempót az iparágban, amelyben jelentős szerephez jut Magyarország is. Bővebben --->Legolvasottabb

Gyerekrablók tartják rettegésben az országot, kitört a pánik

Már el is költötte a pénzét máshol a dubaji befektető

Magyarországon bujkáló ismerős arc tűnik fel a MNB-s kavarásban

Elképesztő újítást vetett be a Windows: szó szerint elképesztő

Megszűnnek a csekkek és utalványok, minden kifizetés elektronikus lesz

Felborogatják az amerikai termékeket a boltokban, durvul az európai bojkottmozgalom

Változik a saját autó birtoklásának szabálya

Már zakatol az első Alstom-mozdony

Újabb jelentős változás: távozik a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója
