Legújabb I love hazai podcast adásunkban Bartha Ferenc árképzési szakemberrel, Tóth Melinda vállalkozóval a korábbi Hungaricool nyertes Mendula társalapítójával és Várkonyi Krisztina a SPAR beszerzési cégvezetőjével kerestük a választ arra, hogy mire érdemes figyelni egy termék árazásakor.
Az ár, minőség vagy csomagolás alapján dönt a vevő egy termék megvásárlásakor? Hajlandó-e többet fizetni egy magyar termékért? Mit jelent az, hogy értékalapú árazás? Mennyiben más az árazás, ha a piacon vagy egy nagy kereskedelmi láncban értékesítünk? Mik azok a tételek, amivel nem számol egy kezdő vállalkozás? Hol lehet legjobban megfogni a költségeket? Mitől függ az árrés tartalma?
A beszélgetésből kiderül, hogy mennyire fontos a termék pozicionálásához az árazás, illetve hogy mennyire fontos az alapanyag beszerzés és a versenytársak monitorozása is.
Vendégeink: Bartha Ferenc (értékesítési, marketing- és árképzési tanácsadó), Tóth Melinda (a Mendula társalapítója), Várkonyi Krisztina (SPAR beszerzési cégvezető)
Műsorvezető: Mantz László
A cikk megjelenését a Spar Magyarország támogatta.