A Top200 kiadó által elkészített összesítés szerint a 200 vezető vállalat a magyar export 63 százalékát adta, s kivitelük volumene 32 százalékkal nőtt a múlt évben. A listán szereplő cégek adják a magyar GDP 40 százalékát. A legnagyobb árbevétel-növekményt idén a Mol érte el, míg adózott eredményét legjobban az Audi Hungária tudta növelni. A legnagyobb előrelépőnek járó címet a rögtön első alkalommal a lista 122. helyén megjelenő Nutrícia Kereskedőház Rt. kapta meg. Figyelemre méltó teljesítményt ért el a korábban piacvesztéssel küzdő Vegyépszer Rt., amely a 139. helyen debütált. Idén legalább 15,7 milliárd forint nettó árbevételt kellett produkálni a listán való szerepléshez, míg tavaly ehhez elegendő volt 13,5 milliárd forint. Nem meglepő módon idén több médiavállalkozás, illetve kommunikációs társaság is feliratkozott a listára. Így például a 196. helyet érte el a tv2-t működtető MTM-SBS Rt. (a Magyar RTL Rt. a 172-ik), s rögtön a 185-ik helyre ugrott a UPC Magyarország Kft., amely 1999-ben még csak 6,1 milliárd, idén viszont 16,8 milliárd forint árbevételt produkált.