Budapest Európa egyik legkedveltebb turisztikai célpontja, azonban a turisták még mindig nehézkesen találnak kisebb-nagyobb fizikai szükségleteik elvégzéséhez megfelelő helyet. A Pop&Roll Art Toilet nemcsak erre keresett kreatív megoldást, hanem sokkal nagyobb fába vágta a fejszéjét.
Nyilvános vécéből és egy galéria egyvelegéből álló helyiségbe egy ezres a belépő. Ez egy múzeumhoz képest bagatell összeg, és alig valamivel több, mint egy átlagos fővárosi mosdóhasználat ára. Ebből finanszírozzák a kiállítás mellett a személyzetet is, ők naponta többször takarítják a helyszínt, így az mindig úgy fest, mintha abban a pillanatban nyitották volna meg – írja a Dívány.
Külön érdekessége a Pop&Roll Art Toiletnek, hogy még egy saját illatot is alkottak a helyszínnek, és zenét is, ami szintén a koncepcióba illik.
A Pop&Roll Art Toilet valóságos időutazás élményét nyújtja a 80-as, 90-es évek gyermekeinek gyerekkorába. Ám nemcsak a 30-as korosztály érezheti otthonosan magát az illatos-színes illemhelyen, hiszen a mai korszak mediatizált környezetének is fricskát mutat.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság
Elképesztő luxusban él Putyinnál a bukott diktátor
Áll a bál a Shellnél: benzin helyett többen vízzel tankoltak az M7-esen
Ne is próbálkozzon McDonaldsba menni, két napig zárva tartanak az üzletek
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje