Az OTP és az MKB után így a harmadik szereplővel is megállapodhatnak a munkáltatók, ha béren kívüli juttatásként Szép kártyát kívánnak adni munkavállalóiknak. Az első időszakban lehetnek különbségek az egyes bankok között a felhasználhatóság szempontjából − nyilván előnyt élveznek a korábban ébredők −, ez a különbség azonban el fog tűnni, ha felgyorsulnak az események, s mind több elfogadóhely csatlakozik majd.

A szállodák, éttermek, fürdők és egyéb létesítmények ugyanis akkor járnak a legjobban, ha kártyatípustól függetlenül fogadni tudják a munkavállalókat. Arról, hogy a juttatás végül melyik bank kártyájára kerüljön, a munkáltató dönt − a munkavállalók véleményét kikérheti, de az alkalmazottak nem választhatnak szabadon kibocsátót. Ahogyan egyébként az sem volt jellemző, hogy a három utalványforgalmazó cég közül szabadon választhasson a munkavállaló, aki csak az összeget határozhatta meg.

Az egyes bankok ajánlatai között nem lesz nagy különbség. A munkáltatót nem terheli jutalékfizetés, így költséget nem spórolhat, eltérés legfeljebb a kártyák érvényességi idejében vagy cseredíjában lehet.

 

Mást is kínálnak

Annak ellenére, hogy a Szép kártya igényléséhez nem szükséges számlát nyitni, a kártyakibocsátó adhat erre ajánlatot. Emellett profiltól függően egyéb szolgáltatást, terméket is kínálhat kedvezményesen, akár a cafeteria-rendszer részeként. A K&H például biztosítást, az OTP és az MKB Bank pedig akár pénztárszolgáltatást − azzal, hogy utóbbiról a munkavállaló, s nem a cég dönt.