A bevételek több mint háromnegyede, 185 milliárd forint a teherautók által használt e-útdíjból (HU-GO) származott, és több mint 57 milliárd forint folyt be az e-matricákból 2015-ben.
Az e-matricák eladásainak csaknem felét, 47,9 százalékát adták a heti matricák. Az eladott darabszám enyhén növekedett 2014-hez képest, tavaly 8,5 millió ilyen matricát értékesítettek. Az éves matricák adták a bevételek 21,8 százalékát, darabszámuk 289 ezerre nőtt az egy évvel korábbi 224 ezerről. Az 1,3 millió eladott megyei matricából több mint 7,3 milliárd forint bevétel származott, ez az összes e-maticákból befolyt bevétel 12,7 százaléka. A megyei matricák csaknem kétharmadát, 810 ezer darabot Pest megyére váltották az autósok, majd Fejér megye következik 151 ezer darabbal, amit Győr-Moson-Sopron megye követ 74 ezer darabbal. A legkevesebb matricát Vas megyében vették tavaly, mindössze 2 439 darabot.
A NÚSZ arról is tájékoztatott, hogy új ügyfélszolgálati irodát nyitott kedden Budapesten, a Lőrinc Center tőszomszédságában, amivel 18-ra bővült a szervezet országos lefedettségű ügyfélszolgálati irodáinak száma. 2015-ben közel félmillió ügyfélmegkeresést kezeltek, felüket az ügyfélszolgálati irodákban. A magyar és külföldi autópálya matricák értékesítése mellett az adatvédelmi okokból csak az irodákban végezhető, személyes jelenlétet igénylő ügyfélszolgálati szolgáltatások és a pótdíjas ügyintézés erősíti a NÚSZ saját ügyfélszolgálatainak szerepét.