Megszűnik a Tchibo kávé és már el is tűnt a boltokból. Ugyanis az idén százéves Eduscho brand alá helyezik a Tchibo Family termékét, melyet mostantól Eduscho Family néven vásárolhatnak meg a fogyasztók.

Az EduScho az alapító ( Eduard Schopf) nevének kezdőbetűiből létrejött márkanév, melyet az 1990-es évek végén vásárolt meg a Tchibo.

A cégnek erős a jelenléte Ausztriában, Csehországban és Szlovéniában, de Magyarországon is sokan ismerik. Az aranyszínű csomagolású Wiener Extra kávé egyszerre fut Gala és Eduscho márkanév alatt, és mindkettőt a Tchibo forgalmazza – írja a Mindmegette. 

A csomagolás megújul, azonban a darált kávé receptúráján nem változtatnak.

Rákaptunk a kapszulás kávéra

Bár nő a kedvenc koffeines italunk ára, mégis egyre többet fogyasztunk belőle.Erről itt olvashat bővebben