Megszűnik a Tchibo kávé és már el is tűnt a boltokból. Ugyanis az idén százéves Eduscho brand alá helyezik a Tchibo Family termékét, melyet mostantól Eduscho Family néven vásárolhatnak meg a fogyasztók.
Az EduScho az alapító ( Eduard Schopf) nevének kezdőbetűiből létrejött márkanév, melyet az 1990-es évek végén vásárolt meg a Tchibo.
A cégnek erős a jelenléte Ausztriában, Csehországban és Szlovéniában, de Magyarországon is sokan ismerik. Az aranyszínű csomagolású Wiener Extra kávé egyszerre fut Gala és Eduscho márkanév alatt, és mindkettőt a Tchibo forgalmazza – írja a Mindmegette.
A csomagolás megújul, azonban a darált kávé receptúráján nem változtatnak.
Rákaptunk a kapszulás kávéra
Bár nő a kedvenc koffeines italunk ára, mégis egyre többet fogyasztunk belőle.Erről itt olvashat bővebbenGazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Meglepő helyről kaptak 30 tonnányi napi segítséget a magyar kórházak és vállalatok

Mészáros megszorongathatja Elon Muskot is

Megjelent egy új várólista-protokoll: betegek tízezreinek változhat meg az élete

Újabb járvány söpör végig Magyarországon: tömeges állatvágások és határzárak kísérik a rejtélyes vírust

Búcsút inthetünk a papírnyugtáknak, bekopogtatnak az e-pénztárgépek

Új Bónusz Állampapírok érkeznek, sokan nem fognak örülni

Óriási a baj: Nagy Márton 2,5 százalékra rontotta a GDP-prognózist

Mindenki megőrül a ChatGPT új funkciójáért, ami mostantól ingyenes

Gödöllőn elszakadt a cérna, a szakrendelőt átadják az államnak
