Megszűnik a Tchibo kávé és már el is tűnt a boltokból. Ugyanis az idén százéves Eduscho brand alá helyezik a Tchibo Family termékét, melyet mostantól Eduscho Family néven vásárolhatnak meg a fogyasztók.
Az EduScho az alapító ( Eduard Schopf) nevének kezdőbetűiből létrejött márkanév, melyet az 1990-es évek végén vásárolt meg a Tchibo.
A cégnek erős a jelenléte Ausztriában, Csehországban és Szlovéniában, de Magyarországon is sokan ismerik. Az aranyszínű csomagolású Wiener Extra kávé egyszerre fut Gala és Eduscho márkanév alatt, és mindkettőt a Tchibo forgalmazza – írja a Mindmegette.
A csomagolás megújul, azonban a darált kávé receptúráján nem változtatnak.
Rákaptunk a kapszulás kávéra
Bár nő a kedvenc koffeines italunk ára, mégis egyre többet fogyasztunk belőle.Erről itt olvashat bővebbenGazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!