Benedek Eszter ügyvezető hozzátette: tavaly több mint 230 gyártó ötezer árucikkén használta a védjegyet, és a 2020-as adatokkal összehasonlítva 2022 végére közel 30 százalékkal nőtt a védjegyhasználók tábora.
A budaörsi Auchan áruházban tartott sajtótájékoztatón az ügyvezető beszámolt arról is, hogy az először 2020-ban, a koronavírus-járvány idején indult Vedd a hazait! Védd a hazait! kampányuk nagyon sikeres, abban most már 100 cég vesz részt, amelyek közül többen a Magyar Termék védjegyet is használják már. Az idén tavasszal ismét elindított akció egyik állomásaként a Naszálytej Zrt. új, a kampány üzenetét közvetítő csomagolással jelenik meg az Auchan üzletek polcain.
Benedek Eszter szerint a Vedd a hazait! Védd a hazait! kampány újraindítását az indokolta, hogy a gazdasági helyzet az utóbbi hónapokban a három évvel ezelőtti időszakhoz képest is összetettebb.
Szeretnének a hazai gyártók helyzetén kézzelfoghatóan javítani és jobb helyzetbe hozni őket
– fogalmazott az ügyvezető.
A tavaly év végén 16 000 ember megkérdezésével készített online kutatás eredményei alapján a vásárlók számára az árkérdés a korábbiaknál is nagyobb hangsúlyt kap, ugyanakkor „egyértelműen kiderült, hogy szinte minden fogyasztó (96 százalék) számára fontos, hogy a kereskedelmi láncok polcain minél több magyar termékből tudjanak választani, vagyis nem mondanak le a hazai árukról”.
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Meglepetés a piacon: a paneleket verik a családi házak
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje
A lakosság dolgozik, mégis fogy az ország: ijesztő magyar statisztikák