A Gulfood a térség legnagyobb élelmiszeripari rendezvénye, ahol nyolc szektorban vonulhatnak föl a kiállítók.
Az élelmiszerpiac fejlődését jelzi, hogy nemrég egészséges és wellness termékekkel bővült a kiállítás kínálata.
A magyar cégek körében az exportlehetőségek miatt különösen népszerű a Gulfood, a Közel-Kelet élelmiszerigénye pedig folyamatosan nő.
Az AMC közösségi standján 22 kiállító termékei kaptak helyet, többek között húskészítmények, szárított gyümölcsök és zöldségek, sporttápszerek, méz, hidegen sajtolt olaj, kenyérhelyettesítő.
Kiemelték ezek közül a Bábolna Élelmiszeripari Kft. libamájtermékét, amely a legjobb innovatív termékeket díjazó programban a legjobb hús- és baromfitermék kategória jelöltjei közé került.
A látogatóknak az MTI szerint interaktív eszközökkel bemutatják a 2021-ben létrehozott Hungarian Food Business Programot is, amely a magyar élelmiszergyártók külpiaci térnyerését segíti.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Lezárult a vizsgálat: ezért tankoltak vizet a benzinkúton, fizetnek a károsultaknak
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy
Zombihajók, CIA, precíziós csapások – Trump rejtett háborút indított?
Tűz után jön a számla: 30 százalékos kieséssel számol a Mol jövő őszig