Magyarországon korábban még nem volt hagyománya annak, hogy a gyorsforgalmi utakon fix terelést éjszaka végezzenek el. 

A cég mérnökei svájci példák alapján kezdtek el kidolgozni egy metodikát

tájékoztatta a Világgazdaságot Szimicsku László, a Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kommunikációs igazgatója, aki hozzátette: idén több száz kilométer autópálya újul meg a társaság három éves felújítási programja jóvoltából, ami óhatatlanul is kellemetlenséget okoz az autózóknak. Ígérik, erre igyekeznek reagálni, hogy minél kisebb fennakadásokat okozzanak.

Hangsúlyozta, hogy az M1-es, M3-as, M7-es autópályák Budapest közeli szakaszain törekednek arra, hogy a karbantartási munkálatokat – amelyeket lehet – éjszaka végezzék, legyen az sövényírtás, festés vagy éppen söprés.

Szimicsku László arra kérte az autósokokat, hogy próbálják betartani a sebességkorlátozásokat, az önmaguk, illetve az ott dolgozó kollégáink védelme érdekében.

 

Ennyivel drágulnak jövőre a autópálya-matricák

Megjelentek a 2024-es pályamatrica-árak a Nemzeti Útdíjfizetési Zrt.-nél. A díjak az augusztusi infláció mértékével emelkednek jövőre. Bővebben --->