Mindannyian tapasztalhatjuk, hogy számos termék és szolgáltatás ára emelkedik. A Magyar Telekom is azért teremtette meg az inflációkövető díjkorrekció lehetőségét, hogy az őt körülvevő gazdasági környezet változásaira reagálhasson. Több millió ügyfélért felelős szolgáltatóként a díjkorrekcióra vonatkozó döntésünket hosszas mérlegelés és alapos előkészítés után hoztuk meg. Hosszú évek óta nem érvényesítettük díjainkban az infláció hatását, de az energiaárak és beszállítói költségek drasztikus emelkedése arra kényszerített bennünket, hogy felülvizsgáljuk díjainkat. Szolgáltatásaink minőségének és biztonságának folyamatos fejlesztése érdekében szükség van értéknövelő beruházásokra (pl. hálózatfejlesztések), és ezek növekvő költsége szintén indokolja döntésünket - írja a vállalat közleményében.
A 14,5 százalékos díjkorrekció vonatkozik a lakossági ügyfeleknél az otthoni internet-, tv- és telefon szolgáltatások, valamint a mobil hang és net szolgáltatások havi díjaira. A forgalmi díjakat, azaz perc- és SMS-díjakat, kiegészítő szolgáltatások díjait a változás nem érinti, azok nem módosulnak.
Az éves inflációkövető díjkorrekció mértékét a Központi Statisztikai Hivatal 2022-es évre vonatkozó éves fogyasztóiár-indexe határozta meg.
- olvasható a közleményben.
A díjak március 1-jétől változnak, ekkortól már az új havi díjakat számlázzák.