Értékben 4,6 százalékkal nőtt a magyarországi élelmiszer-kiskereskedelem forgalma az idei első negyedévben éves bázison. Ez a harmadik legmagasabb mutató a vizsgált huszonegy európai ország rangsorában, Törökország (9,7 százalék) és Lengyelország (4,8 százalék) után.
A mennyiségi eladások 1,3 százalékkal nőttek. A pozitív trend mögött az áll a Nielsen szerint, hogy a magyar fogyasztóknak több szabadon elkölthető jövedelme van.
Ez már a nyolcadik egymás után következő negyedév, amikor Európában dobogós helyet foglal el Magyarország.
Legolvasottabb
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy
Orbán Viktor nem akar kártérítési rendszert, hiába a rémisztő botrány a Covid-vakcinák mellékhatási körül
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
Nézőpont: Hiába a Szőlő utcai botrány, ez sem segít Magyar Péteréken
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Putyin: Európa fejébe ültetik a háborús pánikot