A nőket általában mérsékelten érdeklik a csúcsmobilok: míg a férfiak 30 százaléka szinte az első adandó alkalommal rohant a boltba, hogy beszerezzen egy ilyet, addig csupán a nők 13,6 százaléka mondhatja el magáról, hogy már több mint két éve okostelefonozik. Nagy az eltérés a GPS-használatban is: a telefonon elérhető útvonaltervező programokat a férfiak 64 százaléka veszi igénybe, a nők körében ez az arány 40 százalék.
A fotózás népszerűsége viszont általános: a felhasználók több mint 70 százaléka fényképez a telefonnal, és itt a nők megelőzik a férfiakat. Üzleti alkalmazást csak a nők 20 százaléka tölt le, a férfi okostelefonosoknak viszont a fele. (Egybecseng ezzel, hogy közel kétszer annyi férfi használja a készülékét munka közben, mint nő.) Ha vásárlásról van szó, változik az arány... Az okos telefonnal vásárló nők fele ruhát választott, szemben a férfiak 17 százalékával. Ugyanez vonatkozik az ékszerekre is: a férfiak mindössze öt százaléka helyezett ékszert a virtuális kosarába, ők inkább az elektronikai cikkeket preferálják.