Harminc százalékkal növeli a személyes és a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó munkavállalói létszámát az MVM – írta az Infostart.
Az MVM közleménye alapján azért bővítik jelentősen az ügyfelekkel foglalkozó munkatársak számát, mert a rezsicsökkentés részleges kivezetése óta az elmúlt hónapokban jelentősen megnőtt a terhelés a cégnél.
… a lakossági energiaszolgáltatásban bekövetkezett változások nyomán terhelésük (ügyfélszolgálat) az elmúlt hónapokban jelentősen megnőtt" – írta az MVM.
Hozzátették, hogy kifejezetten kormányzati elvárás volt, hogy bővítsék az MVM dolgozói gárdáját a lakossági többletigények miatt.
Jövő év februárjáig három ütemben fog megnőni az MVM ügyfélszolgálatán dolgozó kollégák létszáma. Ők első körben több hétig tartó oktatásban fognak részesülni.
Az MVM már 14 állandó irodájában biztosít ingyenes wifi szolgáltatást. Egyes helyszíneken több szék, meleg tea, hősugárzó áll az ügyfelek rendelkezésére.
Hosszú sorok voltak az MVM ügyfélszolgálatain
Az MVM számos elektronikus fejlesztést hajtott végre az utóbbi időben, például mára szélesebb körben biztosít online ügyintézési lehetőségeket, és gyorsította a folyamatokat.
Az energiaszolgáltatás újdonságait bemutató weboldalon árkalkulátorok, számlamagyarázók, kisfilmek és folyamatosan frissített kérdések-válaszok segítik naprakész információkhoz jutni az érdeklődőket.
Hasznos ismereteket tartalmaznak a számla mellett kiküldött tájékoztató levelek és számlamagyarázó anyagok is.
Már egy hónapra előre lehet időpontot foglalni az ügyfélszolgálati irodákba. Az online felületen és a mobilalkalmazásban azonnal hozzáférhető az éves fogyasztás mértéke, vagy néhány kattintással módosítható a földgáz fogyasztási profil.