A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. idén az első negyedévben ír ki újabb eljárást. A lap szerint az M0-s nyugati szektorának (a 10-es főút és az M1-es autópálya közötti rész) még nincs elfogadott végleges nyomvonala, ezért még az érintett önkormányzatokkal sem egyeztettek róla.
A 11-es és a 10-es főutat összekötő résznek (északi szektor) van környezetvédelmi engedélye, és elkészültek az engedélyezési tervek is, az építési engedély megszerzése folyamatban van.
Korábban Lázár János azt ígérte, hogy 2022-re elkészülhet az út. (Mi a helyzet a pofátlanul előző kamionosokkal?)
Az Index a pilisi településeket átszelő 10-es főutat tehermentesítő M10-es autóútra is rákérdezett. A NIF válasza szerint a Budapest - Kesztölc közötti 24,4 kilométer hosszú szakasza rendelkezik környezetvédelmi engedéllyel.
Címlapkép: MTI Fotó/Kovács Attila