Az európai hátterű online piactéren a fogyasztók több mint 150 millió ajánlat közül választhatnak – közölte az Allegro. Matthias Frechent, a cég kereskedelmi igazgatója elmondta:
a magyarországi terjeszkedés jelentős mérföldkő a vállalat közép-európai növekedési stratégiájában.
A sikeres csehországi és szlovákiai bevezetés után már több mint 2,5 millió aktív vásárló használja a platformot ebben a két országban. Az allegro.hu oldalon
- az elektronikai cikkektől a lakberendezési tárgyakon és kerti szerszámokon,
- egészségügyi és szépségápolási termékeken át az autóalkatrészekig,
- könyvekig és ruházati cikkekig számtalan kategória megtalálható.
Marcin Gruszka, az Allegro szóvivője kiemelte, éves szinten az idei második negyedévben 31,5 százalékkal nőtt a cég konszolidált korrigált - kamat-, adó- és értékcsökkenés előtti - eredménye, ami így csaknem 727 millió zloty-ra (több mint 67 milliárd forint) emelkedett.
Az Allegro a legnagyobb európai hátterű online piactér, az aktív vásárlók száma a teljes régióban meghaladta a 20 milliót, ebből több mint 5 millióan Lengyelországon kívüli felhasználók.
Nagyragadozó készül a magyar webáruházpiacra
Még az idén megnyit a lengyel Allegro online piactere.Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Orbán Viktor nem akar kártérítési rendszert, hiába a rémisztő botrány a Covid-vakcinák mellékhatási körül
Putyin: Európa fejébe ültetik a háborús pánikot
Rekordot dönthetnek az amerikai beruházások: három nagy cég döntött Magyarország mellett
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni