Az európai hátterű online piactéren a fogyasztók több mint 150 millió ajánlat közül választhatnak – közölte az Allegro. Matthias Frechent, a cég kereskedelmi igazgatója elmondta: 

a magyarországi terjeszkedés jelentős mérföldkő a vállalat közép-európai növekedési stratégiájában.

A sikeres csehországi és szlovákiai bevezetés után már több mint 2,5 millió aktív vásárló használja a platformot ebben a két országban. Az allegro.hu oldalon

Marcin Gruszka, az Allegro szóvivője kiemelte, éves szinten az idei második negyedévben 31,5 százalékkal nőtt a cég konszolidált korrigált - kamat-, adó- és értékcsökkenés előtti - eredménye, ami így csaknem 727 millió zloty-ra (több mint 67 milliárd forint) emelkedett.

Az Allegro a legnagyobb európai hátterű online piactér, az aktív vásárlók száma a teljes régióban meghaladta a 20 milliót, ebből több mint 5 millióan Lengyelországon kívüli felhasználók.

Nagyragadozó készül a magyar webáruházpiacra

Még az idén megnyit a lengyel Allegro online piactere.