Az európai hátterű online piactéren a fogyasztók több mint 150 millió ajánlat közül választhatnak – közölte az Allegro. Matthias Frechent, a cég kereskedelmi igazgatója elmondta:
a magyarországi terjeszkedés jelentős mérföldkő a vállalat közép-európai növekedési stratégiájában.
A sikeres csehországi és szlovákiai bevezetés után már több mint 2,5 millió aktív vásárló használja a platformot ebben a két országban. Az allegro.hu oldalon
- az elektronikai cikkektől a lakberendezési tárgyakon és kerti szerszámokon,
- egészségügyi és szépségápolási termékeken át az autóalkatrészekig,
- könyvekig és ruházati cikkekig számtalan kategória megtalálható.
Marcin Gruszka, az Allegro szóvivője kiemelte, éves szinten az idei második negyedévben 31,5 százalékkal nőtt a cég konszolidált korrigált - kamat-, adó- és értékcsökkenés előtti - eredménye, ami így csaknem 727 millió zloty-ra (több mint 67 milliárd forint) emelkedett.
Az Allegro a legnagyobb európai hátterű online piactér, az aktív vásárlók száma a teljes régióban meghaladta a 20 milliót, ebből több mint 5 millióan Lengyelországon kívüli felhasználók.