A cseh céget 2023. február óta irányító Gabriel Makki elmondta, a céljuk az, hogy minden budapesti családhoz eljussanak,
szeretnék átalakítani azt a képet, miszerint a Kifli prémiumkategóriás szolgáltatás a felső tízezernek.
Piaci márkákat kínálnak, de előtérbe került a saját márkás termékek forgalmazása is.
A magyarok buknak a saját márkás termékekre
Szalma Rita kereskedelmi igazgató hozzátette, a teljes magyar piacon megfigyelhető a saját márkás termékek növekvő népszerűsége, így a Kifli is ebben az irányban fejleszti a termékkínálatot. Hosszas tesztelésekkel választják ki beszerzési szakembereik azokat a beszállítókat, akik képesek megfelelni a minőségi követelményeknek.
A Kiflinél az átlagos vásárlói kosár értéke jelenleg 25 000 forint.
A 2019 végén indult Kifli a magyarországi online kiskereskedelem egyik leggyorsabban növekvő szereplője volt tavaly. A cseh Rohlik cég magyar leányvállalata a hatodik legnagyobb e-kereskedelmi szereplő a GKID piackutató vállalat adatai szerint.
A vállalat 2021. évi üzleti évében 24,6 milliárd forint nettó árbevételt ért el, a 2022-es évre vonatkozó adatok még nem nyilvánosak, mivel az üzleti évet áprilisban zárják.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Még a kockázatos besorolású betegek sem jutnak hozzá most ehhez a gyógyszerhez
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Meglepetés a piacon: a paneleket verik a családi házak
Magyarok is veszélyben: újabb erőszakhullámra, téli terrortámadásokra figyelmeztetnek
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság