A hitel a lap értesülései szerint rendkívül kedvezményes lenne, hiszen akár 20 évre, egyszázalékos kamat mellett folyósítaná az Eximbank. A pénzből Kairó elsősorban vasúti személykocsikat importálna hazánkból, első nekifutásra 700-at, darabját egymillió euróért.
A Népszabadság szerint a megrendelést itthon az a Bombardier MÁV Kft. kezelné, amely visszaállamosítás elé néz. Igaz, ha létrejönne az üzlet, úgy akár 5-7 évig is munkát adhatna a társaságnak.
Gondot okozhat ugyanakkor, hogy a vonatvásárláshoz közbeszerzést kellene kiírni, így a magyar ajánlat alulmaradhatna egyes távol-keleti vetélytársakkal szemben, ám a kairói kormány elnöki hivatala arra hivatkozva, hogy az Eximbank nem piaci, hanem segélyhitelt folyósítana a beruházáshoz akár felmentést is adhatna ez alól.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Sosem látott lépésre készül az Országgyűlés

Máris kapcsolja ki ezeket a mobilján, ha nem akarja kivégezni az akksiját

Akár néhány hónap múlva jöhet a vádemelés: megnéztük, hogyan működik a bennfentes kereskedelem

Szuvenír helyett inkább ezt vásárolják kilószámra a japán turisták

Lavrov megmondta, miért nem szerepel a Krím sorsa a béketárgyalásokon

Itt a fordulat a háborúban? Ötéves tűzszünetről érkezett konkrét ajánlat

Lerántják a leplet a magyar gazdaságról: sorsdöntő, ami a héten történik

Panellakások: Nem is gondolnánk, micsoda rejtett értékekkel bírnak

Ezekre a hibrid autókra esküsznek a magyarok
