"A nyomja meg a hármas gombot" típusú mondatok többnyire csak egy másik hangüzenethez vezetnek. "A várjon a kezelő jelentkezésére" után legtöbbször csak a zene indul el, amikor pedig ügyintézőhöz kapcsolnak, általában valamilyen olyan adatot, ügyfélazonosítót vagy szerződésszámot kérnek, amivel éppen nem tudunk szolgálni - összegzi az általános rossz tapasztalatokat a portál.
Mindennek elvileg vége
Kapcsolódó
Szeptembertől a fogyasztóvédelmi törvény pontosan meghatározza, hogy a közszolgáltatások esetében öt percen belül el kell kezdődnie az ügyintézésnek, amely magában foglalja a várakozási időt is - hívta fel a figyelmet a Baranovszky György, a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetségének elnöke.
A fogyasztóvédelmi törvényben meghatározott kötelezettség nem csak a közszolgáltatásokra, hanem a hírközlési szolgáltatásokra is vonatkozik.
A törvénymódosítás nem csak azt határozza meg, hogy öt percen belül meg kell kezdeni az ügyintézést, hanem azt is előírja, hogy az egyes menüpontra kell tenni a panaszbejelentést.
Legolvasottabb
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Orbán Viktor nem akar kártérítési rendszert, hiába a rémisztő botrány a Covid-vakcinák mellékhatási körül
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
Nézőpont: Hiába a Szőlő utcai botrány, ez sem segít Magyar Péteréken
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Putyin: Európa fejébe ültetik a háborús pánikot