Karácsony Gergely azért tartja szükségesnek a progresszív díjazási rendszer bevezetését a Belvárosban, hogy mindenki csak addig parkoljon, amíg az feltétlenül szükséges, és így gyorsabban váljanak szabaddá a helyek, könnyebben lehessen parkolni a városban. Ezzel kapcsolatban megjegyezte, a parkolás ingyenessé tétele ezzel éppen ellentétes hatást váltott ki, hiszen sokan hetekig egy helyen hagyják az autójukat, emiatt pedig gyakorlatilag lehetetlenné vált a parkolás.
A főpolgármester szerint nem mindenhol, vagyis nem "fűnyíróelv" alapján akarják csökkenteni a sebességkorlátot, hanem csak azokon a helyeken, ahol azt a közlekedés biztonságának növelése, vagy a zajterhelés, illetve a légszennyezés csökkentése indokolja - írja az MTI.
Karácsony Gergely elmondta, a budapesti és az agglomerációs közlekedést a jelenleginél sokkal jobban össze kell "fésülni".
A főpolgármester a kormányt dicsérve megjegyezte, a közlekedés szempontjából is jó irányt jelenthet a rozsdaövezetben épülő lakások áfakedvezménye.
Legolvasottabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Zelenszkij egy feltétellel hajlandó lemondani a NATO-tagságról
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Kiakadt a szakszervezet: ezüstvasárnap is tömeg van a boltokban, a láncok mégis támadnak
Trump nem várt helyről kapott hadüzenetet, de a magyar kormány is aggódhat
Nem érdemes rizikózni: eleshet a nyugdíjától, aki erre nem figyel
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Izrael elégtételt vett: levadászták az 1200 áldozatot követelő támadás kitervelőjét