Rókusfalvy feladata lesz többek között a Nemzeti Bormarketing Stratégia kidolgozása a 2023-2026-os időszakra.
Ebben feladatai a következők lesznek:
- felügyeli a szükséges piackutatások, piaci elemzések elkészítését,
- koordinálja a nemzeti forrásból megvalósuló bormarketing tevékenységeket,
- irányítja a stratégia részét képező bormarketing programok végrehajtását,
- felügyeli a Magyar Bor (Wines of Hungary) mint közös márka használatát, elősegíti annak erősítését,
- közreműködik a közösségi bormarketinghez kapcsolódó, központi költségvetési források biztosítását szolgáló döntések előkészítésében és végrehajtásában,
- közreműködik a közösségi bormarketinget érintő kormányzati döntések előkészítésében és végrehajtásában,
- eredetvédelmi javaslatokat fogalmaz meg az ágazati szereplők részére.
További feladatok
- Borturisztikai kérdésekben együttműködik a turizmusért felelős miniszterrel és a Magyar Turisztikai Ügynökséggel.
- Aormarketing kérdésekben együttműködik az agrárpolitikáért felelős miniszterrel és az Agrármarketing Centrummal
- Az ágazatot érintő külgazdasági kérdésekben együttműködik a külgazdaságért felelős miniszterrel és a Nemzeti Befektetési Ügynökséggel.
Rókusfaly közvetlen felettese a Miniszterelnökséget vezető miniszter lesz, munkáját egy ötfős titkárság segíti.
A határozta 12-én lép hatályba, de a kinevezés július 1-től szól.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!