Az érintett automaták túlnyomó többségénél a fűtés nem működik megfelelően, ezért az üzemeltető 2017. január 9-én (hétfőn) megnövelt létszámmal a fűtőegységek javításával biztosítja a nyomtatók működését. A javításhoz szükséges tartalékalkatrészek rendelkezésre állnak, így, mivel egy automata esetében körülbelül fél-egy órát vesz igénybe a művelet, a hibák kijavítására várhatóan még hétfőn, a nap végéig sor kerül.
A kialakult helyzet miatt elnézést kérünk, és köszönjük ügyfeleink türelmét. Panaszaikkal az Ügyfélközpontokban várjuk ügyfeleinket, illetve az ügyfélszolgálatra telefonálók hibabejelentéseit a BKK munkatársai minden esetben rögzítik, a hibák kijavítását az üzemeltető soron kívül kezeli.
Egy, a Facebook-poszthoz kapcsolódó kérdésre válaszolva a BKK elárulta, hogy 280 darab jegy- és bérletkiadó automata jelenleg is működik. Arra a kommentre viszont egyelőre nem reagáltak, hogy mi történik azzal az utassal, aki a lefagyás miatt nem tud jegyet/bérletet vásárolni.