Vissza kell fizetni a 4-es metró támogatásából egy részt, ha nem nem dugódíj, ám a finanszírozási szerződés értelmében az államnak kell a költségek 79 százalékát állnia. A lapnak ugyanakkor Tarlós azt is elmondta: ragaszkodik ahhoz, hogy a 21 százalékot is az állam fizesse, mivel a jogszabály gátolja egy szerződési feltétel betartását.
A főpolgármester beszélt a 3-as metró szerelvényeinek felújításáról is, amelyre 60 milliárdos hitelt kellett felvenni. A fővárosnak infrastrukturális fejlesztésekre van egy 92 milliárd forintos hitele az EIB-nél, és ezzel elérte a város a hitelképességének határát. A 3-as metró felújítását tehát Budapest nem képes önállóan hitelből megoldani.
A Ligettel kapcsolatban közölte, hogy ha mindenki a kicsit avítt fához láncolási módszereket követné, akkor semmi nem épült volna, nem lenne Széchenyi-fürdő, nem lenne Gundel étterem, Műjégpálya, vagy Vajdahunyad vára sem. "Nem értek egyet azzal, hogy egyszerűen szeméthegyek közé letáboroznak emberek a beruházást akadályozni. Attól tartok, hogy ez a Római-part estében is megismétlődhet. De most előre bejelentem, ha majd ott hátráltatják a beruházást, és jön egy nagy árvíz, az összes károsultat a tiltakozókhoz fogom küldeni. El kell dönteni: 500 fa fontosabb, vagy 55 ezer ember biztonsága".
Legolvasottabb
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Orbán Viktor nem akar kártérítési rendszert, hiába a rémisztő botrány a Covid-vakcinák mellékhatási körül
Lázár Jánosnak hamarabb jött a Jézuska, százmilliárdokat költhet el 2030-ig: ha nincs hitel, nincs MÁV?
Érdekes fordulatok jöhetnek a nyugdíjaknál: erről jobb, ha mindenki tud
Rendezést sürgetnek, így vágnák rendbe a nyugdíjakat
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni