A Magyar Telekom informatikai rendszereinek ütemezett karbantartása miatt 2024. október 22-én, kedden 22 órától várhatóan 2024. október 23-án, szerdán 18 óráig
- a Telekom alkalmazás,
- a Telekom-fiók,
- a telekom.hu
- és az Üzleti önkiszolgáló portál nem lesz elérhető.
Az 1414-es lakossági és az 1400-as üzleti telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkciókkal áll rendelkezésre, és a várakozási idő is az átlagosnál hosszabb lehet.
Az ügyfelek legkorszerűbb kiszolgálása érdekében informatikai rendszereinket folyamatosan fejlesztjük, karbantartjuk, a munkálatokat pedig úgy időzítjük, hogy a lehető legkevesebb nehézséget okozza az ügyfeleinknek
– olvasható a cég közleményében.
Az informatikai rendszerek ütemezett karbantartása a mobil- és otthoni szolgáltatások működését nem érinti, a szolgáltató ügyfelei a mobildíjcsomagjukban foglaltak szerint tudnak majd telefonálni és mobilnetezni, valamint az otthoni szolgáltatások:
A Mobil Vásárlás alkalmazás (autópálya-matrica, parkolás, lottó stb.) és roamingszolgáltatások szintén a megszokott módon működnek, azonban havi díjas ügyfeleink a mobilvásárlási egyenlegüket nem tudják feltölteni a leállás alatt.
Erre figyeljenek a Domino-ügyfelek
A havi díjas mobil- és Domino-ügyfelek a karbantartás ideje alatt a hazai, EU-s és EU-n kívüli netbővítőket az érintett mobilhívószámon SMS-ben, a kívánt adatcsomag kódjának beírásával – belföldről és roaminghelyzetben egyaránt – bekapcsolhatják.
A szolgáltató felhívja a Domino-ügyfelei figyelmét, hogy „amennyiben egyenlegüket online felületeinken szeretnék feltölteni, azt szintén még a leállás előtt tegyék meg, valamint ha az éves adategyeztetésük határideje ekkor járna le, azt végezzék el időben.” A karbantartás előtti napokban, illetve annak ideje alatt a szolgáltató Facebook-oldalán folyamatos tájékoztatással segíti az előfizetőit.