Országos rendszeri hiba miatt a kormányablakokban és az okmányirodákban leállt az informatikai rendszer – írják a kormanyablak.hu-n.
Egyes esetekben
- például a gépjárművel;
- jogosítvánnyal;
- és lakcím bejelentéssel kapcsolatosan csak korlátozottan lehet ügyet intézni.
A Miniszterelnökség adatai szerint tavaly több mint 14,3 millió ügyfél kereste fel a kormányablakokat, az ügyfelek összesen 15,7 millió ügyet intéztek el, ami megközelíti a koronavírus-járvány előtti, 2019-es rekordot jelentő évet.
Tavaly a legtöbben a személyazonosító igazolvánnyal kapcsolatos ügyeket intézték az ügyfélszolgálatokon, ezt követi a gépjárművekkel, a vezetői engedéllyel, a lakcímkártyával, valamint az útlevéllel kapcsolatos ügyintézés, de a népszerű ügyek közé tartozott még az ügyfélkapu-regisztráció, az európai egészségbiztosítási kártyával kapcsolatos ügyintézés, és a diákigazolvánnyal kapcsolatos ügyintézés is.