A Kalocsa és Paks térségében tervezett új Duna-hídra - valamint a kapcsolódó közlekedési infrastruktúra fejlesztésére - kiírt megvalósítási tender keretében el kell készíteni a Natura 2000 hatásbecslési dokumentációt, a környezetvédelmi hatástanulmányt, valamint az engedélyezési- és a tendertervet is.
A hídszerkezet hossza 1060 méter. A falszerkezet teljes szélessége 17,15 méter az ártéri hídnál és 23,08 méter a mederhídnál. A támaszok száma 12 darab, a legnagyobb nyílás pedig 220 méter. Az M60-as gyorsforgalmi út Pécs-Barcs (országhatár) közötti szakaszának a megvalósíthatósági tanulmánya kiegészül a környezeti hatástanulmány kidolgozásával, valamint a környezetvédelmi engedély megszerzésével. A 2×2 sávos gyorsforgalmi út hossza mintegy 70 kilométer, a tervezési sebessége pedig óránként 130 kilométer.
Az Esztergom és az M1-es autópálya közúti kapcsolat fejlesztése címet viselő beruházás kapcsán műszaki tanulmánytervet, megvalósíthatósági tanulmányt és környezeti hatástanulmányt kell készíteni. Az új út az 1-es számú főút és a 1101. jelű út herceghalmi csomópontjának körforgalmú csomóponttá történő átépítésével indul. A kezdő csomópont és az M1-es autópálya herceghalmi csomópontja között 2x1 sávos utat felújítják. Az M1-es autópálya alcsomópontjait átépítik, ezek között és Zsámbékig az 1101. jelű utat 2x2 sávos gyorsúttá építik át. Innen teljesen új nyomvonalon, 2x2 sávos gyorsforgalmi út készül a 10-es számú főútig, amelyet - valamint a Budapest-Esztergom vasútvonalat - egy külön szintű csomóponttal keresztezi az új út. Itt csatlakozik a 117-es számú meglévő főútra a nyomvonal, amely 2x2 sávosra bővül, az Esztergom-kertvárosban található 1117-es jelű - Esztergom ipari parki - út csomópontjáig. A 1117-es jelű utat felújítják. A beruházás a 1117. és a 1111. jelű utak csomópontjáig tart, amely szintén felújításra kerül. Az út teljes hossza 39,7 kilométer lesz.