Május 15-től újra a Kál-Kápolna-Kisújszállás vasútvonal teljes hosszán közlekednek a vonatok a 2018/2019-es évre meghirdetett alapmenetrend szerint. Szerdától az érintett autóbuszjáratok is újra a Tisza-hídon keresztül, a lezárás előtt érvényben lévő menetrend szerint közlekednek. Ennek köszönhetően a térségben élők ismételten átszállások nélkül érhetik el úti céljukat
A korszerűsítés keretében eddig elvégezték egyebek mellett a szerkezeti elemek cseréjét, a vasbeton közúti pályalemez és vasúti pálya felújítását, sín- és közúti dilatációs szerkezetek beépítését és javítását, a korrózióvédelmi bevonat helyreállítását, valamint a hídhoz csatlakozó közút útburkolatának, útpadkájának és vezetőkorlátjának felújítását.
A munka tovább folytatódik, a vasúttársaság a leányvállalatát, a MÁV Felépítménykarbantartó és Gépjavító Kft.-t bízta meg az ártéri szerkezetek acélszerkezeteinek korrózióvédelmi és betonfelületi munkáival. Emiatt a híd forgalomba helyezése után az ártéri hidak egyes részei és a híd környezete munkaterület lesz, ezért a közúti és a vasúti forgalomban is érvényben marad a 20 km/órás sebességkorlátozás.
Az év végéig megújul az ártéri szerkezetek gyalogjárójának aszfaltburkolata, részlegesen korlátbetéteket cserélnek, új korrózióvédelmi bevonat készül az ártéri öszvértartók acélszerkezeteire, valamint a károsodott betonfelületeket is kijavítják a szegélyeken és a szerkezetek alsó felületén.
A Kiskörei Tisza-híd felújítási és karbantartási munkáira a MÁV Zrt. és a Magyar Közút Nonprofit Zrt. együttműködési megállapodás keretében 950 millió forintot (Magyar Közút 300 millió forintot, a MÁV Zrt. 650 millió forintot) biztosított.