Vasútépítésből 12 milliárd forintos, biztosítóberendezések telepítéséből nyolcmilliárdos, felszín alatti víztelenítésből és egyéb munkákból szintén nyolcmilliárdos árbevételt kellett elérnie az elmúlt három évben annak a cégnek, amely fel akarja újítani a budapesti M3-as metrót. Emellett nem lehetett veszteséges egyik éve sem ez alatt az idő alatt - derül ki a tenderkiírásból, amelyből a Magyar Nemzet idézett részleteket.
A felhívás utolsó oldalán szerepel egy megjegyzés, amely szerint az EU még nem döntött a beruházás támogatásáról. Az eljárást eredménytelennek nyilváníthatják, ha az ajánlattételi határidő lejártát követően és az ajánlati kötöttség ideje alatt a kormány vagy a főváros nem vállal garanciát a projekt pénzügyi fedezetének biztosítására.
A napilapnak BKV-s források azt mondták, hogy a vészjósló mondatokat a biztonság kedvéért írták be a tenderbe, mert elvileg az unió és a kormány is megváltoztathatja a beruházást támogató döntését. Tarlós István főpolgármester a múlt pénteken tutira ígérte a felújítás befejezését 2019 végéig.