Fehér Tibor hiába próbált magyarázatot keresni az esetre, csak azt tudták neki mondani a pénzintézetnél megnyugtatásként, hogy a banknál töltött évtizedek alatt még senki nem találkozott ilyesmivel.
Nem volt rajta soha nagy forgalom, havonta 200 ezer forint érkezett rendszeresen egy cégtől, illetve két átutalás magánszemélyektől. Összesen 1,1 millió forint volt rajta, amikor két héttel ezelőtt egy átutalást akartam intézni, de valahogy nem sikerült
– mesélte el a Blikknek, majd a története azzal folytatódott, hogy többszöri telefonhívás után személyesen ment be a bankfiókba, ahol döbbenten szembesült vele, hogy a számlája 8.887.777.260,63 forintos mínuszban van.
Személyesen is csak annyit tudtak mondani, hogy valószínűleg valamilyen technikai hiba történt
– közölte Fehér Tibor, aki a lapnak némi iróniával azt mondta, hogy soha nem utaztatott cukrot Magyarország és Szlovákia között, nem csalt áfát étolajjal, sőt, az adóhivatalnál is 250 ezres túlfizetése van, így végképp fogalma sincs, miért zárolhatták a számláját. Hiába kérdezte a pénzintézetet, konkrét határidőt sem tudtak neki arra mondani, hogy milyen gyorsan vizsgálják ki az esetét.
Az UniCredit Bank a banktitokra hivatkozva csak az ügyfeleknek adhat ki ilyen jellegű információt. „Amennyiben az ügyfelünk panaszt tett, úgy azt – a vonatkozó szabályoknak megfelelően – kivizsgáljuk, ügyfelünket pedig, az előírt határidőt betartva, értesítjük” – közölte a lap érdeklődésére a sajtóosztály.
Úgy kötelező a kártyás fizetés, hogy közben mégsem
Már két és fél éve előírják a kereskedelemben az elektronikus fizetés lehetőségének biztosítását, mégsem mindenhol megoldott a helyzet. Az üzletek mossák kezeiket, a fogyasztók nem tudnak bankkártyával fizetni, a hatóságok pedig nem tesznek semmit. Mutatjuk, hogy miért csak a kápé jöhet szóba sok helyen. Bővebben --->
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!