Varga Mihály csütörtökön, a 13 plusz 1 pontból álló gazdaságvédelmi akcióterv ismertetésekor közölte, hogy az intézkedéscsomag keretében kormány a reklámadó kulcsának 0 százalékra csökkentését javasolja 2022 végéig. A tárcavezető piacbővítő hatást vár a döntéstől.
Az MRSZ a közlemény szerint abban bízik, hogy a reklámadó megszűnik a felfüggesztés végeztével. Egy korábbi hatástanulmányukra hivatkozva hozzátették, hogy a reklámadó az egész magyar gazdaságra káros, ezért a kommunikációs iparág más szakmai szervezetei is ellenzik.
Legolvasottabb
Nézőpont: Hiába a Szőlő utcai botrány, ez sem segít Magyar Péteréken
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Lezárult a vizsgálat: ezért tankoltak vizet a benzinkúton, fizetnek a károsultaknak
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Megcsúszott a forint: estére elszállt az euró árfolyama