A sok információkérés miatt kitolta a 25 milliárdos kormányzati kommunikációs tender ajánlattételi határidejét a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH), így június 8. helyett június 25-én 11 óráig lehet a pályázó ügynökségeknek ajánlatot tenni - derül ki az uniós közbeszerzési értesítőből.
A közbeszerzési eljárásokon a pályázóknak lehetőségük van arra, hogy írásban kiegészítő, értelmező tájékoztatást kérjenek az ajánlattételi felhívásban és a dokumentációban foglaltakkal kapcsolatban. Az NKH gigatenderén azonban olyan sok tájékoztatás kérés érkezett, hogy a hivatalnak nem volt elegendő ideje a válaszadáshoz, a pályázóknak pedig a válasz figyelembevételéhez az ajánlat elkészítéséhez a korábban megadott határidőig.
Az NKH április végén tette közzé kommunikációs tenderének felhívását, amelyek eredményeként a nettó 25 milliárd forint keretösszeg kimerüléséig, de legkésőbb 12 hónapos időtartamra kötnek majd keretmegállapodást mindössze három ajánlattevővel.
Az októberben felállított NKH a kormányzati szervek és állami vállalatok kommunikációs tevékenységeit és költéseit felügyeli. A hivatal Lázár János Miniszterelnökséget vezető miniszter felügyelete alatt működik, létrehozását a kormányzati kommunikációs feladatok költséghatékony megvalósításával indokolta a kormány. (A központosítással ugyanakkor azt is ellenőrizhetik, hogy az állami és részben uniós pénzből megvalósított tájékoztatási munkák ne kerüljenek Simicska Lajos és köréhez sorolható cégekhez.)
A nyertes ügynökségek feladatai:
1. Kutatási feladatok (közvélemény- és marketingkutatás, hatékonyságmérés)
2. Kommunikációs stratégiai tervezés és tanácsadás
3. Grafikai tervezés
4. Integrált reklámügynökségi szolgáltatások
5. Pr ügynökségi szolgáltatások (köztük kríziskommunikáció)
6. Online kommunikációs és közösségi média szolgáltatások
7. Kommunikációs tevékenységhez kapcsolódó gyártási feladat
8. Médiatervezés és -vásárlás
A NKH-ről és a tenderről bővebben itt olvashat.
KHF.hu_2015.02.27
Ismerje meg a közbeszerzéseket, keressen a kiírásokban, legyen a nyertesek között!