A LifeTV egy jó hangulatú, pozitív életmódcsatorna, amely értékeket közvetít. Céljuk az igényes szórakoztatás, közvetíteni az életörömöt, a pozitív életérzést. A LifeTV műsorai valós emberekről, hétköznapi hősökről szólnak hétköznapi embereknek - mondta Mészárosné Kelemen Beatrix az MTI-nek.
Szavai szerint hisznek a nők erejében, a család fontosságában, és, bár sok nőket érdeklő témával foglalkoznak, a LifeTV nem csak nőkről szól nőknek. Minden korosztály, és a férfiak is megtalálhatják az őket érdeklő műsorokat. Szeretnék felhívni a figyelmet arra, hogy a boldogságot a kis dolgokban is meg lehet találni.
Kapcsolódó
A LifeTV-nek a vásárolt tartalmak mellett húsz saját gyártású műsora van. Egy Magyarországon még nem vetített skandináv filmsorozatot is bemutatnak. A mi kis családunk című családi realityben pedig valódi családok valódi problémáit mutatják be, de egyúttal megoldásokat is kínálnak a műsorban - közölte az elnök.
A Media Vivantis Zrt. közleménye szerint a bemutatkozó eseményen ismertették az új műsorstruktúrát és azokat az értékeket, amelyek mentén az életmód csatorna programjait kialakították. A sajtótájékoztatón a leendő műsorvezetők kis ízelítőt adtak műsoraikból. Szulák Andrea videóbejátszáson keresztül beszélt a Nyugi! Köztünk marad... gameshow-val fűszerezett talkshowjáról, míg Várkonyi Andrea bekamerázott csajos házibuli hangulatú Női titkok műsorát mutatta be.
A tapasztalt, humorral fűszerezett Old(s)Cool generációs reality show Esztergályos Cecíliával, Bay Évával és Karda Beával, valamint a kéthetente látható Hello Hollywood! Návai Anikóval és Vastag Csabával is bemutatkozott az eseményen.
Ruff Zoltán, a LifeTV vezérigazgatója szerint jelenleg a magyar televízió előfizetők száma 3,5 millió, ebből 2,3 millió néző kíváncsi a LifeTV-re, amely a Magyar Telekom, a UPC-Vodafone, a Digi kábelhálózatán, valamint egy műholdon is elérhető. Annak érdekében, hogy minél több háztartásban megismerjék, egyes szolgáltatóknál bizonyos ideig ingyenesen is nézhető a tévécsatorna.
A vezérigazgató a terjesztés szempontjából a legfontosabb feladatnak az alapcsomagba kerülést, a jobb csatornakiosztást és minél több szolgáltató megnyerését tartja - olvasható a közleményben.