Az M-RTL Zrt. nem titkolt célja, hogy az RTL Magyarország a jövőben tovább növelje jelenlétét a digitális piacon, ezért is jött létre 2015-ben a cégcsoport digitális- és fejlesztési igazgatósága. Ennek a stratégiának a következő lépcsője, hogy a Central Médiacsoport online portfóliójában 30 százalékos tulajdonrészt vásárolt a társaság - írták a közleményükben.
A Central Digitális Média Kft. számos weboldalával és mobil alkalmazásával változatos, minőségi termékekkel van jelen a digitális piacon, olyan értékes márkákkal, mint például az Nlcafe.hu, a Startlap.hu, a Házipatika.com, a Vezess.hu vagy a 24.hu. Ezeknek is köszönhetően a CDM a top 3 online média cég közé tartozik az összesített látogatottsági adatok alapján.
Hiszünk a digitális világban és elkötelezettek vagyunk a magyar piac iránt, ezért szinte természetesnek tekinthető a Central Digitális Média Kft.-be való befektetésünk. Amellett, hogy az eddiginél is több digitális tartalom előállítását tervezzük, szeretnénk figyelembe venni a nézők komplexebb és rugalmasabb tartalomszolgáltatás iránti igényét is. Fontos hangsúlyozni, hogy nem másodlagos platformként tekintünk az online területre, már most is naponta 60-100 short form videót állítunk elő, az új műsorainkhoz kapcsolódó extra tartalmak pedig óriási növekedést produkáltak a digitális platformjainkon - nyilatkozta Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója.
Nagyszerű szakmai partnert találtunk a digitális portfóliónk további fejlesztéséhez. Meggyőződésünk, hogy a jövőbeni együttműködés révén értéket tudunk teremteni a hazai digitális piacon mind a látogatók, mind pedig hirdetőink számára - mondta el Varga Zoltán, a Central Médiacsoport vezérigazgatója.
A tranzakció további részleteiről a felek a GVH engedélyezési eljárás lezárulása után adnak tájékoztatást.