Kellemetlen meglepés érte a K&H Bank egyik ügyfelét. A kliens úgynevezett Trambulin számlával rendelkezik a banknál, és használni szerette volna a bankkártyáját csütörtökön egy boltban. "Sikertelen kártyás tranzakció üzenetet írt ki terminál, amikor fizetni szerettem volna vele" - írta a Napi.hu-nak levelében. Ezután megpróbált egy K&H-s automatából pénzt felvenni, de ekkor sem járt sikerrel, csak egy sms-t kapott a banktól, hogy zárolták a kártyáját, emiatt utasították el a készpénzfelvételt.
Ezután több mint egy órán keresztül próbálta felhívni a bank telecenterét, de az összes vonal foglalt volt, ügyintézővel nem sikerült beszélnie. Ennek lehetett az is az oka, hogy pénteken akadozott a hitelintézet telefonos és internetes bankja. Végül az ügyfél az egyik bankfiókban próbált intézkedni, amely zsúfolásig tele volt.
A bank mindenkinek, akinek Trambulin számlája van, és nem szerződött át másik számlacsomagra, május 8-án letiltotta a bankkártyáját. " A K&H Bank tavaly augusztusban felülvizsgálta lakossági bankszámla csomagjait, és úgy döntött, hogy egyszerűsíti az ügyfeleknek kínált bankszámlákat" - írta a bank lapunk kérdésére válaszolva. A Trambulin számlacsomagok is ezért szűnnek meg.
A döntésről az ügyfeleket többször tájékoztatták tavaly ősz óta, minden rendelkezésre álló elérhetőségen. Több alkalommal küldtek postai levelet, email értesítést, eDM-levelet, de keresték az ügyfeleket telefonon és sms-üzenetben is - írta a bank. Az érintett ügyfelek több mint 70 százaléka át is szerződött egy számlacsomagra. Az a bankkártya-szerződés felmondásának határidejéig, azaz 2019. május 8-ig nem reagált ügyfelek bankszámláihoz tartozó betéti bankkártyákat blokkolta a bank, a számlacsomagokat pedig június 13-án szünteti majd meg.
Az ügyfelek a kártyák blokkolásának időtartama alatt is felkereshetik a bankfiókokat, ahol átszerződhetnek másik számlacsomagra. A megnövekedett forgalom miatt a K&H egyes fiókjai pénteken meghosszabbított nyitvatartással várják ügyfeleket.