A GVH döntése szerint a 4Life Direct Kft. és a Red Sands Life Assurance Company (Europe) Limited tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott az Időskori Biztonság életbiztosítás népszerűsítésekor, mert valótlan állításokat jelenítettek meg a szolgáltatás jellemzőiről, valamint megtévesztően azt a látszatot keltették, hogy a biztosítást a 4Life Direct Kft. nyújtja. A jogsértésért összesen 99 millió bírságot szabott ki a GVH - közölte a versenyhivatal.
Minden ügyfelünkkel érthetően, pontosan és egyenesen kommunikálunk, úgy, hogy az adott ügyfél számára érthető legyen. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a szerződéskötéskor szükséges felelősségteljes döntés meghozásához ügyfeleink teljes körű és részletes tájékoztatást kapjanak a biztosítás szerződési feltételeiről, ezért fellebbezést adunk be a GVH döntése ellen - mondta Nagy-Rácz Andrea, a 4Life Direct magyarországi irodájának cégvezetője.
Reklámjaink szövege és feliratainak szövege azonos számos különböző országban, jóllehet különböző nyelveken jelentek meg. Az elmúlt harminc évben több mint száz millióan látták őket különböző országokban, például az Egyesült Államokban, Ausztráliában, Dél-Afrikában, az Egyesült Királyságban és Lengyelországban. Mostanáig a világon egyetlen szabályzó testület sem találta reklámunkat a GVH által sugallt módon megtévesztőnek, ezért is lepődtünk meg döntésükön. Véleményünk szerint ez is egyértelműen azt mutatja, hogy a cég marketingkommunikációja nem megtévesztő - sorolta a cégvezető.