A Huawei kiemelkedően jó évet zárt tavaly Magyarországon: forgalmát a 2014-es 36 milliárd forintról közel duplájára, 67,5 milliárd forintra növelte 2015-ben. A forgalomnövekedés lehetővé tette magyarországi társadalmi felelősségvállalásunk újragondolását - mutatott rá Karish Cui, az új magyarországi támogatási programot bemutató szerdai budapesti tájékoztatón.
Elmondta, hogy a Huawei a világ egyik vezető infokommunikációs vállalataként a távközlési-informatikai képzésre és a sportra összpontosítva aktív szponzori tevékenységet folytat világszerte "Célunk, hogy összébb zárjuk a digitális ollót, népszerűsítsük a modern távközlés nyújtotta előnyöket, csökkentsük a digitális szakadékot: egy jobban összekapcsolt Magyarországot teremtsünk" - fogalmazott Karish Cui, bejelentve egyúttal, hogy a Magyar Vízilabda Szövetség 2015-ben indított támogatása mellett az idén a Veszprém kézilabda csapatot is támogatja a cég.
A Huawei már 2011 óta 250 millió forintot fordított a magyarországi felsőoktatás támogatására és az elmúlt öt évben 108 fiatal informatikai szakember képzéséhez járult hozzá közvetlenül.