Sem új járművekre, sem pedig pályafejlesztésre nem költ annyit az Építési és Közlekedési Minisztérium, mint a saját tulajdonú, vadonatúj 15 emeletes MÁV-irodaházra a Kopaszi-gátnál – írja Facebook-posztjában Vitézy Dávid frakcióvezető.
Mint írja, az állami irodaházak 255 milliárd forintba kerülnek, miközben a vasútfejlesztésre 20 milliárd forintot szán a kormány a jövő évi központi költségvetésből. Az építkezés a képviselő szerint már nagy erőkkel zajlik a Budafoki út és a Dombóvári út sarkánál.
A Forbes emlékeztet, hogy több korábbi lapértesülés szerint is a MÁV-Volán csoport új székháza a Mol-torony mellett épül fel, ahogyan a Nemzeti Választási Iroda, a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala, valamint az Állami Számvevőszék is.
A BudaParttal már szerződést is köthettek az intézmények, az épületek terveit ugyanis a beköltöző állami cégek előzetes igényeihez igazítják.
Statikai problémák miatt lebontják a Körszállót
Budapest ikonikus szállodájában a térelosztó falak áthelyezése miatt van szükség a teljes átépítésre, de a körforma az újjáépítés után is megmarad.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb

Putyin tombolhat, nagy bajban aranytojást tojó tyúkja
Kína rettenetes új fegyvere átírhatja a partraszállás szabályait

Elképesztő újítást vetett be a Windows: szó szerint elképesztő

Gyerekrablók tartják rettegésben az országot, kitört a pánik

Nagy Mártonék fontos részleteket tisztáztak, ilyen sorsot szánnak az önkormányzati vagyonnak

Kanada mint az EU tagja? Mindenki hatalmasat nyerhetne az „üzleten”, Trumpot kivéve

Szintet lépett a szuverenitásharc, milliárdos hálózatot vettek célba Lánczi Tamásék

Változik a saját autó birtoklásának szabálya

Jönnek az új automaták, eltűnik a készpénz a bankokból
