Sem új járművekre, sem pedig pályafejlesztésre nem költ annyit az Építési és Közlekedési Minisztérium, mint a saját tulajdonú, vadonatúj 15 emeletes MÁV-irodaházra a Kopaszi-gátnál – írja Facebook-posztjában Vitézy Dávid frakcióvezető.
Mint írja, az állami irodaházak 255 milliárd forintba kerülnek, miközben a vasútfejlesztésre 20 milliárd forintot szán a kormány a jövő évi központi költségvetésből. Az építkezés a képviselő szerint már nagy erőkkel zajlik a Budafoki út és a Dombóvári út sarkánál.
A Forbes emlékeztet, hogy több korábbi lapértesülés szerint is a MÁV-Volán csoport új székháza a Mol-torony mellett épül fel, ahogyan a Nemzeti Választási Iroda, a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala, valamint az Állami Számvevőszék is.
A BudaParttal már szerződést is köthettek az intézmények, az épületek terveit ugyanis a beköltöző állami cégek előzetes igényeihez igazítják.
Statikai problémák miatt lebontják a Körszállót
Budapest ikonikus szállodájában a térelosztó falak áthelyezése miatt van szükség a teljes átépítésre, de a körforma az újjáépítés után is megmarad.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy
Orbán Viktor nem akar kártérítési rendszert, hiába a rémisztő botrány a Covid-vakcinák mellékhatási körül
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
Nézőpont: Hiába a Szőlő utcai botrány, ez sem segít Magyar Péteréken
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Putyin: Európa fejébe ültetik a háborús pánikot