Mostantól még könnyebben, gyorsabban és biztonságosabban intézhetik az éttermi vásárlást a budapesti repülőtéren az utasok, hiszen a Wolt-alkalmazásban már a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2. Terminálján található vendéglátóipari egységek legtöbbje elérhető. A Budapest Airport és a Wolt Magyarország Kft. együttműködése lehetővé teszi, hogy az utasok várakozás nélkül adhassák le és érintkezésmentesen fizethessék ki rendeléseiket, amellyel a járvány idején is minimálisra csökkenthető az ételfelvételhez szükséges személyes találkozás, és biztosítható a megfelelő távolságtartás - írja közleményében a BA. Az utasok ezután átvehetik a rendeléseiket, és az ételt-italt a tranzitterületen található étkezőasztaloknál fogyaszthatják el, vagy magukkal vihetik a repülőgépre.
Az induló utasok számára a repülőtér területéről válnak elérhetővé az együttműködésben részt vevő éttermek étlapjai. Az elérhető vendéglátóegységek pontos listájáról a Wolt-alkalmazás mellett a BA honlapján is tájékozódhatnak.
A szolgáltatást egyelőre csak beszállókártyával rendelkezők, valamint a repülőtéren dolgozók tudják igénybe venni, hiszen a rendelést közvetlenül az étteremben vagy a kávézóban, tehát az utasbiztonsági ellenőrzést követően kell átvenniük. A fizetésre azonnal sor kerül az alkalmazáson keresztül, a vásárló pedig értesítést kap, amint elkészül a rendelése.
A mobileszközről rendelők ugyanazokkal az árakkal találkozhatnak, mint a személyesen az étteremben vásárló utasok, a Wolt ügyfélszolgálata pedig a repülőtéri vendéglátóegységekből vásárlók számára is ugyanúgy rendelkezésre áll. A szolgáltatásért nem kell külön díjat fizetni.
Az utasok számára már elérhető a szolgáltatás a Wolt-applikáció az App Store és a Google Play áruházakból egyaránt letölthető.
A BA és a Wolt között folyamatosak az egyeztetések arról, hogy a kényelmesebb ételrendelés a jövőben a földi oldalon is elérhető legyen - közölte a reptér üzemeltetője.