Hiába jut ma Magyarországon kevesebb mint tízmillió lakosra több mint 11 millió SIM-kártya, Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója úgy látja van még lehetőség a növekedésre - derül ki a cégvezető Világgazdaságnak adott interjújából. A világ számos országában 140-150 százalékos a penetráció.
Részben ezért nem tart attól, hogy a Digi belépésével a mobilpiacra csökkenni fog az ügyfeleik száma. A verseny erősödni fog, de a annak idején Vodafone megjelenése is a SIM-kártyák gyarapodásával járt. A szélessávú szolgáltatások területén még csak most nyílnak meg az igazi lehetőségek a cégek és ügyfeleik előtt.
Kitérő választ adott a vezérigazgató azzal kapcsolatban, hogy az új piaci szereplő megjelenése nyomán fokozódni fog-e az árverseny a cégek között. Szerinte a verseny nem csupán az árról szól, hanem a minőségről is. A mobilosok kompromisszummentesen akarnak internetezni, ám ez sokba kerül.