A Numil Kft. január 1-i hatállyal átruházta a csecsemő és klinikai tápszereket forgalmazó üzletágát a Danone Magyarország Kft.-re, így a jövőben a Danone Csoport teljes hazai tevékenységét egyetlen vállalat működteti tovább. Ez a lépés a vállalat „Elsőbbséget a helyi piacoknak” (Local First) elnevezésű, a vállalat működésének átalakításáról szóló tervének következő hazai állomása - adta hírül a társaság.
Az anyavállalat 2020 novemberében jelentette be a Danone strukturális és szervezeti átalakításáról szóló globális tervét. A céget úgy tennék hatékonyabbá, hogy országonként egyetlen üzleti egységgel legyenek jelen a piacon, e helyi vállalatok pedig nagyobb önállósággal rendelkeznek.
Az új struktúra létrehozásának első állomásaként a Danone két magyarországi vállalata tavaly októberben közös vezetés alá került, a Kralovánszky Gábor ügyvezető igazgató irányította menedzsment felállásával. A mostani lépéssel az új struktúra jogilag is megvalósult.
Egy erősebb egységként vihetjük tovább küldetésünket – mondta Kralovánszky Gábor.
A Numil Hungary Tápszerkereskedelmi Kft. termékeivel 1992-ben lépett a magyar piacra. A Danone 2007-ben vásárolta meg a cég anyavállalatát, a Royal Numicót. Napjainkban a Numil Nutricia márkája Magyarországon is kulcsfontosságú a speciális és gyógyászati célú táplálásában. A portfólió tagjai többek között olyan ismert termékcsaládok, mint a Milupa, a Milumil, a Nutridrink, a Fortimel vagy a Neocate.