Az elektronikus aláírással történő e-szerződéskötés beváltotta a hozzá fűzött reményeket: egyre több hallgató választja ezt a lehetőséget a diákhitel igénylése során. E megoldás révén a teljes ügyintézés elektronikus felületen történik, így az nem igényli az ügyfelek személyes megjelenését - adta hírül a DK Zrt..
Az e-aláírás bevezetése óta a beérkező igénylések csaknem 40 százalékát elektronikus úton adták le. Az e-aláírással történő szerződéskötés feltétele, hogy az igénylés a Neptun felületen keresztül induljon, és az igénylőnek legyen ügyfélkapus hozzáférése. A kitöltött adatlapot nem kell kinyomtatni, aláírni és leadni, hanem mindez online felületen valósul meg.
Kapcsolódó
Emiatt cég a jövőben csak egy ügyfélszolgálattal működtet tovább, így a KÖKI Terminálon található ügyfélszolgálat október 15-én végleg bezár. A jövőben kizárólag a társaság budapesti, Kacsa utcai ügyfélszolgálata várja a diákhiteleseket, meghosszabbított nyitva tartással.
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Jogellenes végrehajtások országszerte? A DK szerint elszabadultak a bankok
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Kiderült a nagy kávé titok
Meglepetés a piacon: a paneleket verik a családi házak