Jellemzően egyetlen kereskedő sem panaszkodott arra, hogy beszállítói nem érkeztek meg időben − amiből még probléma lehet, az az árképzés. A rendszer indulása előtt a kereskedők nem számoltak semmilyen drágulással, mostanra viszont befutottak a beszállítói áremelési igények, de ez kezelhetőnek látszik. Gál Judit elmondta, elsősorban azoknál a beszállítóknál mutatkozik komolyabb áremelési igény, akik az ország távolabbi pontjairól látják el a láncot, illetve alacsony árú terméket értékesítenek. Ezeknél 1-2 százalékos árnövekedésre lehet számítani, de nem most. Gál Judit szerint legfeljebb hónapok múlva érzékelhető az árakban az e-útdíj.
Ami pedig a saját logisztikai rendszert illeti, az Auchan, miként a többi nagy lánc is, igyekszik szétporlasztani a kamionok árumixében az útdíjnövekményt. Ez azt jelenti, hogy több nagy hasznú terméket csomagolnak a teherautókba, illetve növelik a gépkocsik telítettségét. Hasonló optimalizációt hajtanak végre a nagy beszállítók is, ezért nem lesz összességében kimutatható a kiskereskedelmi piacon az e-útdíj hatása.