Az eredményt az ajánlatkérő MFB tette közzé a Közbeszerzési Értesítőben. A tender két részből állt, mindkettőt az említett két cég nyerte. Az első rész a kreatív tervezéssel, gyártással kapcsolatos feladatokkal, valamint a közvélemény- és piackutatással, továbbá a médiahatékonyság-mérés elvégzésével kapcsolatos. Ennek az ellenértéke 310 millió 200 ezer forint. A második rész a médiavásárlást tartalmazza, 723 millió 800 ezer forintos összeggel.
Az ajánlatkérő mindkét részre június 16-án kötötte meg a szerződést. Az első részre érvénytelen ajánlatot tett a PlanB Magyarország Kft.
Kapcsolódó
A Balásy Gyula tulajdonában lévő New Land Media és Lounge Design a kormányzati kommunikációs tenderek állandó szereplője, dolgozott többek közt a Magyar Nemzeti Banknak és a Schmidt Mária vezetett Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásáért Közalapítványnak.
KHF.hu_2015.02.27
Ismerje meg a közbeszerzéseket, keressen a kiírásokban, legyen a nyertesek között!
Legolvasottabb
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Nem sokat ér az emelés, alig pár hónapig húznák ki a nyugdíjasok
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje
Gigászi kedvezmények várnak a nyugdíjasokra jövőre, ezt nem mindenki tudja
Áll a bál a Shellnél: benzin helyett többen vízzel tankoltak az M7-esen