A Közbeszerzési Értesítőben megjelent felhívás a kért szolgáltatást két részre bontja.
- Az első, 310 millió 200 ezer forintos rész a kreatív tervezéssel, gyártással kapcsolatos feladatokat, a közvélemény- és piackutatást, valamint a médiahatékonyság-mérést tartalmazza.
- A második, 723 millió 800 ezer forintos rész pedig további három összetevőre bomlik: a média stratégia elkészítése, az átfogó kommunikációs kampány lefolytatása, továbbá a médiamegjelenések utóértékelése,
Ajánlatot az tehet, akinek az utolsó három lezárt üzleti évben a kreatív tervezésből és kivitelezésből a nettó árbevétele elérte e 230 millió forintot, továbbá - ugyan ebben az időszakban - médiatervezésből és vásárlásból legalább nettó 400 millió forint árbevétele származott.
Az ajánlatok benyújtási határideje február 22.
További részletek